Thursday, September 22, 2011

CONTINUE STUDY IN DEGREE

    Salam kalian semua.  its have been along time aku tak tulis dekat sini. masa tak mengizinkan dan banyak digunakan tok perkara yang lebih penting.  okay, now i want to tell u apa yang aku rasa masa time degree ni.teramat la beza nya dengan time diploma dulu.semua kene buat sendiri.yess...semua sendiri.maksud aku dah xboleh nak bergantung harap dengan kawan sgt la..kita kene alert dengan segala maklumat yang ada.nak pulak kawan yang ada seciput je dan sekarang try to make a fren dengan kwn2 yg baru.ada yg boleh blah dan ada yg xberapa nk masuk sgt la.sy sgt merindukan suasana kelas sy dahulu..oh dammmn!

    and for now, aku still lg dalam mood cuti dan xde mood nak belajar sgt.knp??ntahlah..lama sgt cuti kot..haha..asyik dok terbaring je..pahtu tiba2 otak kene berpk tok belajar..adoii..dan aku paling malas belajar kat puncak ni..bl kelas pagi so kene bangun awal sikit tok meredah jem nak pegi ke kampus dan jalan kaki mendaki bukit nak pegi ke lift..dah sampai lift pon kene berebut pulak dengan mereka2 yg nak masuk kelas..adoiii..bapak xbest..and then bl ada gap 2 jam kami xkan balik rumah sewa tok tido yg mana dah biasa bt dekat chendering..sebab rumah sewa jauh dan malas nak turun naik disamping nak saving duit minyak.dan itu la rutin harian kami nanti..sgt bosan der.....patutla si geng2 peah tu rindu gila chendering..so do i =(

    however, perkara2 tersebut tidak lah harus dijadikan alasan tok tidak aberjaya.betol tak??biarlah kwn tak ramai,kelas jauh,bosan la ape la..its ok..belajar tetap belajar..dan aku perlu mencari NURULHUDA yg sgt rajin masa aku sem 1 dulu..(rajin ke) insyaAllah.common huda..aja2 fighting!

No comments:

Post a Comment