Friday, July 8, 2011

DAPAT SUSAH, TAK DAPAT LAGI SUSAH

Salam.  Macam tulah juga aku tulis kat fb. ape yang susah nya?yela dapat degree susah, tak dapat pon susah.

Tak faham lagi pe aku cakap?nak detail??

1. susah sebab nak carik rumah sewa.ramai yang kata soh carik cepat nanti dah penuh.nak carik cemane??geng serumah pon macam xbape nak cukup n tak confirm.

2.  nak naek ape g klas.  bukan nak demand nak naek keta tapi mmg jaoh pon.matilah macam ni.ni yang buatkan aku rasa nak duduk rumah sebab pasal keta. tapi kesian plak abah nak bayar minyak aku. JPA tak confirm lagi.

3.  dok uma ke nak dok uma sewa? dok uma benci r.bising,memekak, jaoh, xsuka..orang yang dok area sane pon nak dok uma sewa.ni kan aku..

tula 3 benda yang sering aku pk kan bermula dari semalam..arrghhh..sampai tak le tido kot aku..pukul 4 pagi baru tdo..aku tak suka pk,sebab aku pk takde conclusion..tapi tak pk macam tak patot plak..sendiri carik penyakit la namenye en.

No comments:

Post a Comment